Træningsplaner

Træningsplaner

TRÆN DIG TIL ET LANGT OG SUNDT LIV

Der er ingen undskyldninger, man kan altid træne. Du kan træne hjemme, du kan træne i et fitnesscenter. Du kan træne siddende, stående eller liggende. Det bedste tidspunkt at starte er altid nu!

Personlige træningsplaner

Alle mine træningsplaner er personlige og sammensættes efter hvilke mål du gerne vil opnå. Nogen træner kun i fitnesscenteret, andre kun der hjemme og nogle gør begge dele. Alt det tager vi selvfølgelig hensyn til, så dit træningsprogram passer perfekt ind i din hverdag. 

Fælles for al træning er, at du  skal varme op i 10-15 minutter på en cardiomaskine, for at få varmet musklerne op! En cardiomaskine, kan være hvad som helst der får varmet musklerne godt op. Det kan være stairmaster, som jeg selv foretrækker, løbebånd, spinning eller noget helt andet. 

Vægten på de forskellige øvelser, bestemmer du selv, så længe du får sved på panden og at den sidste gentagelse er HÅRD!

Ændringer i træningsplanen

Den første træningsplan du modtager, tager udgangspunkt i den opstarts snak du får med mig. Dermed ikke sagt, at det er den endelige. Der kan være forskellige årsager til at øvelserne ikke fungerer for dig. De kan være kedelige eller svære. Der er som ofte gode alternativer som vi efterfølgende planlægger og tilretter, så du får det bedst mulige forløb her på Team Mathilde. Udover den løbende dialog, kan altid skrive til os igennem vores app og så tager vi en ekstra snak om ændringer til træningsplanen. 
 

Vær tålmodig

Det tager tid og der er ingen genveje til hverken en trænet krop eller et vægttab. Husk også på at god træning skal kombineres med sund kost. Det nytter ikke noget at træne hårdt og spise usundt, så kan du være sikker du ikke når dit mål. Men god og hård træning giver masser af energi og også sult. Man kan sagtes spise en hel masse så længe du spiser det rigtige i de rigtige mængder. I mit team skal ingen gå sultne i seng!

God træning!

GOD TRÆNING